نوشته شده توسط : Rahim

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

 alchol رايت و كپي كردن ديسك هاي قفل دار با Alcohol 120% 1.9.8.7612

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: رايت سي دي هاي قفل دار , نرم افزار ايجاد درايو مجازي , نرم افزار قفل شكن CD , نرم افزار قفل شكن DVD , نرم افزار قفل شكن دي وي دي , نرم افزار قفل شكن سي دي ,
:: بازدید از این مطلب : 1705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Nero 9 نسل تازه ایی از ابزارهای ضبط اطلاعات، فیلم، عکس، صدا و ایجاد پشتیبان! Nero 9 با طراحی مجدد واسط کاربری علاوه بر زیبای ظاهری، سرعت کار با این نرم افزار قدرتمند را از هر زمانی بیشتر ساخته است. با استفاده از ابزار Nero Scout و جستجوی پیشرفته شما می توانید به جستجو در میان فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و به راحتی هر یک را انتخاب و وارد Nero Burnning ROM کنید.
با Nero 9 شما به تجربه های تازه در دنیای دیجیتال دست خواهید یافت، شما خواهید توانست در اتاق بر روی مبل خود بنشینید و تنها با یک ریموت کنترل (کنترل از راه دور) به کلیه فایلهای صوتی و تصویری خود دسترسی داشته باشید! حالا دیگر شما فقط با یک برنامه رایت سی دی روبرو نیستید بلکه با قابلیت های و ابزارهای جدیدی در این نسخه روبرو هستید که تقریباً تمام نیاز های دیجیتالی شما را برطرف میکنید ، شما به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را به اسلاید شو های زیبای تبدیل کنید، از اطلاعات ارزشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، فایل های صوتی و تصویری خود را مدیریت کنید، عکس ها و ویدئو های خود را ویرایش کنید، DVD هایی همراه با منو ایجاد کنید، Nero 9 توانایی ضبط بر وی دیسک های  BD-RE و BD-R (Blu-ray) را نیز دارد، دیسک هایی که به شما این امکان را میدهد تا حجمی بالغ بر ۲۵ تا ۵۰ گیگابایت را فقط و فقط بر روی یک دیسک ذخیره کنید!
شرکت سازنده در نسخه جدید نرم افزار Nero علاوه بر طراحی دوباره واسط گرافیکی با سایت های محبوب اشتراک ویدئو یکپارچگی بیشتر ارائه نموده است همچنین Nero 9 برای اجرا در محیط ویندوز ویستا بهینه سازی شده است.

 

nero9 نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند نرو   Nero v9.4.26

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , اتوران , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان نرم افزار nero , دانلود رایگان نرو جدید , دانلود نرم افزار nero 9 , دانلود نرم افزار نرو , دانلود نرم افزار نرو 9 , نرم افزار رایت دی وی دی , نرم افزار قدرتمند رایت سی دی , نسخه جدید نرم افزار nero ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

VSO Software BlindWrite v6.3.1.3 نام نرم افزاری است که برای تهیه نسخه پشتیبان از CD ها و DV های شما طراحی شده.این نرم فزار محبوب و پرطرفدار در زمینه رایت CD ها و DVD ها مخصوصا گرفتن Image از لوح های فشرده ی قفل دار و محافظت شده به شما بسیار کمک خواهد کرد.بوسیله این نرم افزار شما توانایی ایجاد یک نسخه پشتیبان با تمامی خصوصیات دیسک اولیه بر روی Hard Disk خود را دارا خواهید بود. این محصول شرکت Vso-Software به شما امکان استخراج تمامی محتویات درون CD و DVD اصلی را با فرمت اختصاصی خود به صورت ISO در می آورد و بر روی هارد شما به عنوان یک نسخه پشتیبان اصلی قابل رایت بر روی CD یا DVD کپی می نماید.از جمله ویژگی های برجسته این نرم افزار توانایی ایجاد درایو مجازی و خواندن نسخه های پشتیبان از داخل هارد می باشد، که فرقی با داخل بودن سی دی درون CD/DVD ROOM ندارد( این ویژگی برای بازی های که برای اجرا نیاز به CD دارند بسیار مفید واقع خواهد شد). همچنین قابلیت خواندن CD/DVD ها در بدترین وضعیت ممکن (خش) جهت رایت دارا می باشد.
 

blindwrite رايت سي دي هاي قفل دار با VSO Software BlindWrite v6.3.1.3

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار رايت بازي هاي قفل دار , نرم افزار رايت سي دي هاي قفل دار , نرم افزار رايت فيلم هاي قفل دار , نرم افزار قفل شكن , نرم افزار قفل شكن دي وي دي ,
:: بازدید از این مطلب : 964
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

 

cdburnerxp رایت آسان CD و DVDها با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: CDBurnerXP Pro , دانلود , دانلود برنامه رایت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار CDBurnerXP , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار رایت CD , دانلود نرم افزار رایت DVD , دانلود نرم افزار رایت آسان , دانلود نرم افزار رایت دی وی دی , دانلود نرم افزار رایت سی دی , رایت آسان CD و DVDها با CDBurnerXP Pro 4 , 3 , 8 , 2513 (قابل حمل) ,
:: بازدید از این مطلب : 968
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

dvdcloner downloadha.com كپي فرمت هاي مختلف DVD با DVD Cloner 6.00 Build 978

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار DVD-Cloner 6 , 00 Build 978 ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

DVDFab Platinum یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

Dvdfab downloadha.com پشتيبان گيري ،‌ تبديل و رايت كردن با DVDFab Platinum 5.0.6.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , فایل پشتیبان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار DVDFab Platinum 5 , 0 , 6 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1042
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه اکثر کاربران با خرید سیستم های کامپیوتری دستگاه های جانبی نظیر Cd-Dvd Writer را نیز به همراه آن خریداری می کنند تا از آن برای رفع نیاز های خود استفاده کنند. برای استفاده از این دستگاه ها و کپی Cd  و یا DVD نرم افزارهای متعددی وجود دارد که به کمک آن ها کاربران به راحتی می توانند اقدام به کپی نمایند و یا دیگر نیاز های خود را در این زمینه برطرف سازند. در میان این نرم افزارها که برای کپی و استفاده از دستگاه های Writer مورد استفاده قرار می گیرند چندین برنامه هستند که در میان کاربران دارای شهرتی بسیار می باشند که از این دسته می توان به نرم افزار Nero اشاره نمود که برای تمامی کاربران کامپیوتر نام شناخته شده ای دارد. دیگر نرم افزارها نیز در این میان وجود دارند که آن ها نیز دارای محبوبیت در بین طرفداران خود می باشند.
BurnAware Professional  نام نرم افزاری کاملا پیشرفته و حرفه ای از شرکت بزرگ نرم افزاری Burnaware Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای ویندوز به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای به همراه تعداد زیادی از ابزارهای جانبی و امکانات متعدد به کاربران این توانایی را می دهد تا تمامی نیاز های خود را در محدوده این موضوع برطرف نمایند.

 

BurnAware Professional مجموعه كامل ابزار هاي رايت در BurnAware Professional 3.1.3 قابل حمل

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: BurnAware Professional portable , ابزار دي وي دي , ابزار رايت , ابزار سي دي , دانلود BurnAware Professional , دانلود BurnAware Professional 3 , 1 , 3 , دانلود برنامه BurnAware Professional 3 , 1 , 3 , دانلود نرم افزار BurnAware Professional 3 , 1 , 3 , دانلود نرم افزار رايت , رايت , رايت CD , رايت DVD , نرم افزار تكثير سي دي , نرم افزار كپي , نرم افزار كپي سي دي ,
:: بازدید از این مطلب : 1143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

DVDFab Passkey نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

 

DVDFab Passkey شکستن قفل CD و DVD ها با DVDFab Passkey 8.0.2.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: DVDFab Passkey , برنامه DVDFab Passkey , دانلود , دانلود DVDFab Passkey , دانلود برنامه DVDFab Passkey , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار DVDFab Passkey , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , شکستن قفل CD و DVD ها با DVDFab Passkey 8 , 0 , 2 , 2 , نرم افزار DVDFab Passkey ,
:: بازدید از این مطلب : 1172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

CDRWIN یکی از قویترین برنامه های رایت CD/DVD، به کمک این نرم افزار میتوانید به خیلی سریع و آسان و تنها با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ضبط کنید، پشتیبانی از انواع فورمت ها و حالت های ذخیره سازی اطلاعات بر روی CD/DVD این نرم افزار را به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه رایت CD/DVD تبدیل نموده است، با کمک این نرم افزار میتوانید اطلاعات را با انواع حالت های CD-Text, CD+G, CD-I, Mixed Mode, CD-Extra, Bootable-CDs, Audio CD, Video CD رایت کنید، این برنامه همچنین توانایی رایت بر روی انواع DVD-R و DVD+R را دارا میباشد. علاوه بر امکانات فوق این برنامه ابزارهایی جهت تغییر و ویرایش Cue Sheet سی دی دارد که بیشتر در هنگام قفل گذاری بر روی سی دی ها از آن استفاده میشود.

 

CDRWIN رایت CD و DVD با نرم افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8.0.11.0121

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار CD / DVD , کپی , ابزار رایت , ,
:: برچسب‌ها: CDRWIN , برنامه CDRWIN , دانلود , دانلود CDRWIN , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار CDRWIN , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , رایت CD و DVD با نرم افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8 , 0 , 11 , 0121 , نرم افزار CDRWIN , نرم افزار رایت دی وی دی ,
:: بازدید از این مطلب : 1176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد